01 January 2008

Tasakaal

Mida soovida aasta esimesel päeval, lisaks pisut klisheelikult kõlavale "Head/Õnnistatud Uut Aastat"?

Sooviksin jätta kõigile blogilugejatele kaks küsimust, mis oleksid meid saatmas alanud aasta igal päeval:
1. Kuidas küll võiksime me jõuda nende tavaliste inimesteni, kes oma tavapärases kulgemises kunagi ei käi kirikust ega oska näha Jumalal mingit osa oma elus. Tartus on neid vähemalt 97,000. Personaalsel tasandil: Kas mu elus üldse on selliseid inimesi või elan ma kristlikus mullis? Kuidas investeerin ma oma elus olevatesse sõpradesse, naabritesse, pereliikmetesse?
2. Kuidas me võiksime aidata igalühel kasvada oma suhtes Jeesuse Kristusega?
Personaalselt: Kas ma ise olen kasvavas suhtes Jeesusega? Kuidas ma aitan inimestel enda ümber näha Jeesust selgemini kui eelmisel päeval?

Iga kirik kaldub tavaliselt vastavalt oma tugevusele adresseerima ühte neist küsimustest, pannes rõhu rohkem kas evangelisatsioonile või siis nö jüngerlusele. Iga inimene kaldub tavaliselt vastavalt oma tugevustele tegema ühte neist (või siis olema lihtsalt nö kiriku-tarbija, kes rahuldub sellega et käib nädalas korra kirikus ning ei tee midagi).

Olgu aasta 2008 aastaks, mil me nii üksikisikutena kui kogudusena suudame hoida tervet tasakaalu ning teha edusamme mõlemas.

Ja ikkagi: Head uut ja õnnistatud aastat kõigile!