17 August 2007

Lihtsalt vastupandamatu kogudus

Milline peaks olema kirik 21. sajandil?

Minu veendumus ja unistus on, et kirik peaks olema vastupandamatu!...
Nii nagu Jeesuski, kes ei jätnud kunagi inimesi ükskõikseks - nad kas võtsid ta vastu või hakkasid teda vihkama. Ta sõnum puudutas, ta elu pani võtma seisukohta, ta arvamus nõustuma või vaidlema.

Kas pühapäevased teenistused võiksid olla kohaks, kuhu minemist ei jõua ma ära oodata. Selle pärast mis seal toimub ning KES seal kohal on. Kodugruppide kokkusaamised kohad, millest ma mingil juhul ei taha puududa, kuna seal on mu parimad sõbrad ja teekaaslased. Tagahoov koht, kuhu minekuks ajavad lapsed pühapäeva hommikul oma vanemad varem üles, et nad mingil juhul sinna ei hilineks. Vastupandamatud keskkonnad, vastupandamatu armastus ning vastupandamatu Jumal tegutsemas.

Risttee kogudus on ajendatud unistusest vastupandamatust kogudusest, kus Jumal on reaalselt kohal ning muudab elusid. Alustades peagi uut aktiivset tegutsemisperioodi (mitte et suvi pole olnud koguduse elus tihe) pole olulisemat, kui et me ühise kogukonnana alustaksime seda teekodna ühendatud ühest eesmärgist ning visioonist.

Sellest pühapäevast algab visiooniseeria "Lihtsalt vastupandamatu" kus me kolme nädala jooksul vaatame:
1. Mis on ainus põhjus Risttee koguduse eksisteerimiseks ja mis on meie suurim igatsus
2. Kuidas me tahame saavutada seda, milleks me oleme kutsutud kogudusena
3. Mida tähendab see kõik minu jaoks, ehk mis on minu kui üksikisiku osa selles suuremas visioonis.

Kui Risttee kogudus on sulle vaimulikuks koduks, siis palun tee kõik endast olenev et nendel nädalatel kohal olla. Pole olulisemat kui olla üks kogudus, ühendatud ühe visiooni alla. Ühise eesmärgi, koorma ning unistusega.

Nagu ikka valmivad teenistustest ka podcastid, mida saad sa kuulata kui sul pole võimalik ise kohal olla.