08 August 2007

Õnnistuse vägi

Õnnistus - Jumala väe edasikandumine inimese ellu. Jumalalt lähtuv eriline kordaminek, õnnestumine (Peebu definitsioon).

Reede õhtul alustasin kodus terrassi ehitamist. Tagaaeda kahetasandilise vabaõhuruumi loomine, mis täidaks muidu meie viletsa rohuga kaetud niiske ning märjavõitu tagahoovi, oli juba mõnda aega Anna unistuses olnud. Kuna eesmärk tundus suur ning väga töömahukas, siis sai ehitamise algust ikka edasi lükatud. Kuni kätte jõudis reede.Laupäeva hommikul oma vaiksel ajal palvetades, palusin Jumalalt, et ta õnnistaks tänase päeva ehitustööd. Ega ma pikalt seda ei palvetanud, lihtsalt sai nii mokaotsas öeldud. Päev möödus ehitades, poste valades ning karkassi kokku panes. Kell oli juba pea kümme õhtul, kui ma lõpetasin ning vaadates tehtud tööle, pidin tõdema, et Jumal oli mu muuseas palutud õnnistuspalvet tõsiselt võtnud. Ühe päevaga olin saanud tehtud selle, mis ma kartsin et võtab 2-3 päeva. Õnnistuse vägi on reaalne.

Õnnistus - Jumala puudutus mu tegemistes ja toimimistes.

Nii tihti me elame oma elu ja ei palu Jumalalt õnnistust oma tegemisele ja töödele. Otsekui oleks töö ja Jumal me elus erinevate kategooriate asjad, mis omavahel ei tohiks väga kokkupuutuda. Füüsilisele tööle on veel kerge õnnistust paluda, kuna seal on kerge tulemusi mõõta ning ennast hästi tunda, kui palju tehtud saab. Kuid kui tööks on peamiselt vaimne töö, kus tulemusi on raske mõõdetavasse vormi lühiajalises perspektiivis paigutada, siis on ka õnnistuse palumine vähemalt mulle tihti võõras tegevus. Kuid iial ei tea kes võib meile appi tulla just siis kui me abi kõige rohkem vajame, või kui palju mõttetut tööd võib ära hoitud saada, või lihtsalt eriline kordaminek ning tööde ebaharilikult ladus kulgemine, tähelepanu hoidmine ning süvenemine tehtusse, jne.

Palu õnnistust Jumalalt oma tänastesse tegemistesse. Anna võimalus Jumalale puudutada oma väega sinu tööd ja tegutsemist.

Või kui sa märkad, et sa teed päevast päeva asju, mis polegi väärt Jumala õnnistust saama, siis järelikult pead sa võimalikult kiiresti oma praegusest tegevusest loobuma!