14 April 2008

10 küsimust: lähedased suhted

Lifechurch.tv pastor Craig Groeschel esitas oma blogis 10 küsimust, mis mind mõtlema panid. Arvatavasti pead sa need küsimused enda konkreetse tausta jaoks pisut ümber sõnastama, kui "vaimuliku" töö asemel töötad sa "ilmalikus" sfääris, õpid koolis või oled kodune. Kuid mõtlemisainet on siin kõigile:

  1. Kas kõige lähedasemad inimesed tõstavad mind üles või tirivad alla?
  2. Kas ma olen eelmise nädala jooksul teadlikult investeerinud teistesse juhtidesse?
  3. Kas ma olen täiesti avatud vähemalt 2 lähedase sõbraga regulaarselt iga nädal?
  4. Kas ma olen allutanud ennast vähemalt 2 mentori suunamisele ning juhtimisele?
  5. Kas ma pean vimma kellegi vastu?
  6. Kas ma räägin teistest kogudustest (või konkurentides, naabritest, klassikaaslastest) positiivselt?
  7. Kas kiusatus võrrelda, kaevata, kritiseerida või taga rääkida saab minust võitu?
  8. Kas mu sõnu ja suhteid saab iseloomustada sõnaga "ülestõstev" või "negatiivne"?
  9. Kas inimestele meeldib olla minu lähedal või olen ma tihti pigem emotsionaalses madalseisus?
  10. Kas ma olen leidnud vähemalt 3 uut sõpra viimase aasta jooksul?