25 May 2007

Heast suurepäraseks

Suhteliselt kerge on olla hea erinevates valdkondades.
Suhteliselt lihtne on juhina koostada meeskonda headest inimestest.
Suhteliselt kerge on leida head kirikut, head töökohta, häid suhteid perekonnas.
Suhteliselt lihtne on olla hea inimene.

Kuid ma olen sellest HEAst väsinud!
Tegelikult mind tõesti vihastab ja ajab närvi see, kui kergesti me inimestena (ning mina seal hulgas) rahuldume lihtsalt heaga. Heaks olemisega. Hea loomisega. Sest HEA on SUUREPÄRASE kõige surmavam vaenlane.

//-Ma ei tea kas sa oled lugenud Jim Collinsi raamatut "Heast suurepäraseks" ("Good to Great"). Raamatu räägib uurimusest, mis viidi 40 aasta jooksul läbi 1435 hea firmaga. Nendest eraldus 11 suurepärast firmat, mille edufaktoreid autor analüüsib. Tasub lugemist.-//

Igatahes ma olen väsinud olemast lihtsalt hea, töötama lihtsalt heas meeskonnas, osalema lihtsalt hea kiriku tekkeloos, sest ma näen potentsiaali suurepärasuseks! Ma olen väsinud nägemast seda, kuidas mu ümber on lihtsalt head kristlased. Kristlased kes rahulduvad sellega ja ei püüdlegi suurteks Jumala meesteks ja naisteks muutumise poole.

Kas ka sina oled väsinud olemast HEA?
Asume üheskoos looma ja otsima SUUREPÄRAST!