30 May 2007

Jee! Mul sünnib tütar!

Eesti naised sünnitavad viimasel ajal väga kõvasti. Vähemasti Tartu toomel... nõnda siis olin ma kohustatud minema koos oma raseda soome-rootsi naisega onkoloogia kliinikusse, kus pärjati meid teatega: "Teil sünnib tütar!" Tõestusmaterjali tema soolisusest ma fotole ei jäädvustanud, sest see oleks liiga ropp. Ja minu tütar on juba üsna suur! (18nädalat)

Õigupoolest jagan seda uudist seepärast, et minu jaoks on see üks järjekordne rõõmulugu. See on midagi väga olulist. See puudutab mitme inimese elu.

Samas ei kujuta ma end ikka veel ette isana. Sest kindlasti olen ma teistsugune kui mu vanem vend Peep. Mitte parem või halvem, vaid lihtsalt teistsugune. Seda ma tean.

Aga eelkõige tahangi kõigile, kes seda postitust loevad, öelda üht: RÄÄKIGE RÕÕMULUGUSID! Seda teevad väga vähesed. Väga vähestel on silma näha arengut, positiivseid sündmuseid. Ja veel vähematel on julgust tulla välja konfliktitu materjaliga.

Palun ole Sina teistsugune!

Risttee koguduse ja noorteühenduse GoingUP juhatuse jaoks on see suur probleem. Oleme tegelikult juba mitu aastat arutanud, kuidas olla miitingutel positiivsemad. Rääkida kõigepealt sellest, mis on hästi läinud, millised on võidulood. Aga siiski väga ei õnnestu.

Ma isiklikult arvan, et inimestena pole me kuigi osavad edulugude vestmisel. Ja seeläbi teiste ülesehitamisel... ning mul on sellepärast natuke piinlik.

Varsti lõppeb Sessi-Stress... ma loodan, et ma oskan siis oma meeskonnakaaslaseid julgustada.
Varsti astuvad Risttee koguduse liikmeteks uued muudetud eludega inimesed... ma loodan, et ma oskan neid õigel viisil kallistada.
Ja kui varsti tuleb Greta koju, ma loodan, et ma oskan teda kuidagi üllatada.

Vaata, kui hästi oskavad sportlased rõõmustada! Jee, Tartu Rock rokib!