29 October 2007

Käisin täna kirikus

Oleme viimased päevad veetnud Columbuses, OH. Tänasel pühapäeval käisin kirikus. Õigemini lausa kahes - Northwest Bible Church's ja Lifechurch.tv Second life kirikus.

Northwest kirikuga seovad Risttee kogudust läbi aastate minevad sidemed. Alates 2001 aastast on nad käinud märtsikuus Eestis English Campi läbi viimas. NW kirikust on pärit nii Viinalasside perekond kui ka Craig ja Chris. Täna oli siin tore teenistus. Kõige eredamaks hetkeks minu jaoks oli vast see, kui 52-liikmeline koor ja 25 liikmeline orkester esitas ühe väga võimsa laulu. Ja muidugi Daniel Viinalass tervitas kogu kogudust kantslist mõlemal teenistusel.

Ja siis käisin ma täna ka Lifechurch.tv Second Life virtuaalses maailmas asuvas kirikus. See oli päris vägev elamus. Muidugi ma sattusin sinna 45minutit ennem teenistuse algust, nii et teisi seal veel ei olnud, kuid sellegi poolest oli väga tore kirikus ringi kõndida ning uurida kõike mis seal on. Siin on mõned pildid ka sellest külastusest... (hmm, millegipärast on Bloggeris praegu mingi viga, mis ei lase enam pilte uploadida. Nii et nende piltidega peab pisut ootama).

Aga mõtetes olin ma ikkagi eelkõige Ristteel, sest pole paremat kohta kui kodukogudus. Huvitav kuidas algas uus seeria Rõõmuabi 1863? Ja kuidas läks Tagahoov?
Järgmisel pühapäeval oleme juba aga Atlantas, North Pointi koguduses